 
     
    
Пресс-релизы и новости присылайте редактору.
Размещение рекламы  на сайте.
|  | 
|  | Опции темы | 
|  15.02.2012, 15:55 | #1 | 
| И так, в этом году (как и в прошлом) в триал-спорте можно будет приобрести новые комплиты от RADIO (бюджетного ответвления WTP).  Будет поставляться не вся линейка RADIO, тем не менее выбор достаточно хороший. Сначала, вкратце, о тех байках, которых мы не увидим. DICE  12.10 kg FATE   11.60 kg EVOL   11.3 kg SAIKO   НУ а теперь те модели, которые будут поставляться. DARKO   FRAME: crmo down tube, 1020 hi-ten TOP TUBE: 20" FORK: RADIO “AM” 1020 hi-ten fork, crmo steerer BARS: 1020 hi-ten GRIPS: SALT “Team” grips STEM: SALT “AM” front loading stem, 48mm reach HEADSET: FSA a-head set loose ball GYRO: no / holes for removable gyro tabs LEVER: SALT “Moto” alloy brake lever BRAKES: SALT “AM” alloy u-brake rear CRANKS: RADIO “Rookie/Pin” tubular 3pc crank crmo 170mm BB: mid size, press fit, sealed bearing PEDALS: SALT “AM” nylon/fibreglass pedals CHAIN: SALT “AM” chain, 410h type SPROCKET: RADIO “AM” steel 25t sprocket DRIVER: 9t cassette driver, lb FRONT HUB: RADIO “Rookie” steel hub, lb, 3/8"’s, 36h REAR HUB: RADIO “AM” alloy cassette hub, lb, 9t, 14mm axle, 36h FRONT RIM: SALT “S32” rim, straight single wall, 36h REAR RIM: SALT “S32” rim, straight single wall, 36h SEAT: RADIO “Century” fat padded combo seat SEAT CLAMP: RADIO slim alloy seat clamp TIRES: SALT tires “Captor” 2.3" front / “Strike” 2.125" rear PEGS: RADIO steel pegs (1 pair) WEIGHT: 12.30 kg VALAC   FRAME: top tube & down tube crmo, 1020 hi-ten TOP TUBE: 20.5" FORK: full 4130 crmo bar BARS: 1020 Hi-Ten Steel, 7.75” height GRIPS: SALT “Team” grips STEM: SALT “AM” front loading stem, 48mm reach HEADSET: FSA Int. headset, sealed bearing GYRO: no / holes for removable gyro tabs LEVER: SALT “Moto” alloy brake lever BRAKES: SALT “AM” alloy u-brake rear CRANKS: RADIO “AM/Bolt” tubular 3pc crank crmo 175mm, 8 spline BB: mid size, press fit, sealed bearing PEDALS: SALT “AM” nylon/fibreglass pedals CHAIN: SALT “AM” chain, 410h type SPROCKET:RADIO “AM” steel 25t sprocket DRIVER: 9t cassette driver, lb FRONT HUB: RADIO “AM” alloy hub, lb 3/8"s, 36h REAR HUB: RADIO “AM” alloy cassette hub, lb, 9t, 14mm axle, 36h FRONT RIM: SALT “AM” rim, aero single wall, 36h REAR RIM: SALT “AM” rim, straight single wall, 36h SEAT: RADIO “Century” pivotal seat SEAT POST:RADIO pivotal seat post, hi-ten, 155mm SEAT CLAMP: RADIO slim alloy seat clamp TIRES: SALT tires “Captor” 2.3" front / “Strike” 2.125" rear PEGS: RADIO steel pegs (1 pair) WEIGHT: 12.10 kg ASTRON   FRAME: 4130 full crmo frame, removable pivots TOP TUBE: 20.75" FORK: RADIO “Pro” full crmo fork, crmo steerer BARS: full 4130 crmo bar GRIPS: SALT “Team” grips STEM: SALT “Center” front loading stem, 50mm reach HEADSET:FSA Int. headset, sealed bearing GYRO: no / holes for removable gyro tabs LEVER: SALT “Moto” alloy brake lever BRAKES: SALT “Moto” alloy u-brake rear CRANKS: RADIO “AM/Bolt” tubular 3pc crank crmo 175mm, 8 spline BB: mid size, press fit, sealed bearing PEDALS:SALT “AM” nylon/fibreglass pedals CHAIN: SALT “AM” chain, 410h type SPROCKET: RADIO “Pro” 6061 T6 alloy 25t sprocket DRIVER: 9t 1-piece cassette driver, sealed bearing FRONT HUB: RADIO “Pro” alloy hub, sealed bearing 3/8"s, 36h REAR HUB: RADIO “Pro” alloy cassette hub, sb, 9t, 14mm axle, 36h FRONT RIM: SALT “S32” rim, straight single wall, 36h REAR RIM: SALTPLUS “Dune” rim, straight double wall, 36h SEAT: RADIO”Century” fat padded pivotal seat SEAT POST: RADIO pivotal seat post, hi-ten, 155mm SEAT CLAMP:RADIO slim alloy seat clamp TIRES:SALT tires “Pitch Raw” 2.25" front / “Pitch Flow” 2.2" rear PEGS: RADIO steel pegs (1 pair) WEIGHT: 11.88 kg COMRAD   FRAME: 4130 full crmo, removable brake hardware TOP TUBE: 21" FORK: RADIO “Pro” full 4130 crmo fork, crmo steerer BARS: full 4130 crmo bar GRIPS: SALT “Team” grips STEM: SALT “Center” front loading stem, 50mm reach HEADSET: FSA Int. headset, sealed bearing GYRO: no / holes for removable gyro tabs LEVER:SALTPLUS “Geo” hinged alloy brake lever BRAKES: SALTPLUS “Geo” alloy u-brake rear CRANKS: RADIO “Pro” tubular 3pc crank crmo 175mm, 48 spline BB: mid size, press fit, sealed bearing PEDALS: SALT “AM” nylon/fibreglass pedals CHAIN: SALT “AM” chain, 510h type SPROCKET: RADIO “Pro” 6061 T6 alloy 26t sprocket DRIVER: 9t 1-piece cassette driver, sealed bearing FRONT HUB: RADIO “Pro” alloy hub, sealed bearing 3/8"s, 36h REAR HUB: RADIO “Pro” alloy cassette hub, sb, 9t, 14mm axle, 36h FRONT RIM: SALTPLUS “Dune” aero double wall rim, 36h REAR RIM: SALTPLUS “Dune” straight double wall rim, 36h SEAT: RADIO “Century” fat padded pivotal seat SEAT POST: RADIO pivotal seat post, hi-ten, 155mm SEAT CLAMP: RADIO slim alloy seat clamp TIRES:SALT tires “Pitch Mid” 2.3" front / “Pitch Flow” 2.2" rear PEGS: RADIO steel pegs (1 pair) WEIGHT: 11.62 kg 
				__________________ "Были бы крылья - разбить сумеем" Зигзаг Макряк | |
|   |   | 
|  16.02.2012, 10:39 | #2 | 
| Регистрация: 01.06.2011 
					Сообщений: 525
				  | Astron или Comrad приобрёл был   Растёт уровень у radio | 
|   |   | 
|  16.02.2012, 12:46 | #3 | 
| Регистрация: 06.08.2009 Адрес: в деревне 
					Сообщений: 1,057
				  | Смотрю кочерги и охгомные звезды никак изчезать из продажи не хотят  Мне вот что-то ничего из этого не нравится, не по цветам , ни по конструкции. А вот линейке WTP, почти все комплиты касавцы  | 
|   |   | 
|  16.02.2012, 21:43 | #4 | 
| ну не всем летать, кто-то и ходить должен, а кто-то и ползать)))) 
				__________________ "Были бы крылья - разбить сумеем" Зигзаг Макряк | |
|   |   | 
|  17.02.2012, 00:14 | #5 | 
| Регистрация: 23.07.2011 Адрес: брянская обл.,г. погар 
					Сообщений: 236
				  | valac по расцветки понравился | 
|   |   | 
|  17.02.2012, 09:51 | #6 | 
| Регистрация: 01.06.2011 
					Сообщений: 525
				  | у Comrad расцветка вообще почти слизана с втп версус 11-го года | 
|   |   | 
|  17.02.2012, 09:57 | #7 | 
| Регистрация: 06.08.2009 Адрес: в деревне 
					Сообщений: 1,057
				  | |
|   |   | 
|  17.02.2012, 12:52 | #8 | 
| Регистрация: 25.11.2010 
					Сообщений: 1,099
				  Штрафных баллов: 3/10 | |
|   |   |